semester 4 kini bermula

27hb 12 2009...telah membawa kembali semula ke USM utk meneruskan sesi pembelajaran.. yang anta aku ke USM ialah org yg aku sayangi iaitu family aku sendri dan juga buah hati ku..MOHD SHUKRI OTHMAN....slps sampai di USM..sempat lg g jalan di bukit jambul, bukit bendera, batu ferigghi, plaza gurney dan bandar georgetown.. penat tu jgn dihitung la..mmg terhitung pun...huhuhu tp saat melepaskan family aku dn buah ht ku kembali semula ke perak..merupakan saat2 yg amat sukar.. makan dh la xselera..tension pun ade.... pada hr pertama memulakan kelas...mcm biasa..g daftar ape yg xsempat nk daftar kat ofis...nakmasuk kelas pertama mmg dh xsempat... tp hr pertama itulah dh dpt tugasan yg perlu dilakukan utk mendapatkn 30% bg paper SBU221...kea buat presentation dn asgmnt yg bermula pd mgu ketiga... hmmmmm....ape2 pun ia adlh utk kepentingan dri juga..so kena la lakukan... sem ni aku ambik 6 paper..dn semua amat mencabar bg aku... sem ni jgk aku nk backup balik result spy result aku xmerosot lg wpun ckit.. tp aku nk juga meningkat kn kepada 3.4....hahaaha kalau terus berusaha..pasti berhasil... jgn mengalah sblm berjuang!!!!! tak lama lg thn baru akan menjelma...so aku tgh memikirkan .. apakah azam aku pd thn ni pulak..... hmmmmm....ape erk?????

0 ulasan:

Catat Ulasan