Aku Tiba2 Pengsan!!

hari ni (khamis)kul 6:20 petang..aku jatuh pengsan dekat depan HEPP USM... asal nye mcm ni..aku sj la join nk berbasikal sekitar USM dengan wan mazita, dila, ain, pija..mula kat fajar harapan then naik ke bakti..terus ke CG..pas tu naik ke pusat bahasa..dan berhenti rehat kat depan HEPP tu la...letih tu memang la letih..sebab dok daki bukit...tau2 je la USM berbukit...adoi..penat jagk mengayuh tu... masa tgh cycling tu..penat tu mmg la penat..yela..dgn xlunch nyer td...perut pun kosong je...tp redah je naik basikal td...sebab xpenah naik basikal USM...jd teringin giler la... tp bila dah rest kat HEPP tu..dok la sat kat batu tunngul tepi jalan tu..sb dah letih sgt2...then..bile dah tgh duduk tu..tiba2 kepala rasa berat..pandangan mata pun semakin gelap...rasa jantung pun makin kencang...tp dah agak ni..dh nk pitam ni..sb selalu jgk pitam bila dah penat.. kalau aku saat nk pitam selalu cari air utk cool kn bdn..then kipas2 la..spy xpns..tp berbasikal td mane de bw air dan kipas..jd dok cool kn bdn sndri dengan duduk dan diam kn dri je...tiba2... tiba2 terasa gelap dan xingat ape2 la...sedar je..aku dah terbaring kat atas rumput..sb aku tersedar pun..pipi aku sakit sb tertumus kat rumput yang kasar tu la..sakit nyer...kwn2 pun dah keliling aku..huhuhu...giler la..dah la mase tu bas pun ada lalu kat jalan tu..aku sempat jgk dgr slps sedar tu...driver tye asal aku terbaring..tp kwn kate xde ape2..sj dok baring2..sb mase tu aku dh sedar..aku pun xnk bgun lg..sb nk cool kn bdn... xlama tu..aku bagun la..sb aku rasa dh ok...tp pipi kanan masih terasa sakit..oh no!!!!ade kesan luka la...adoi...dah xlawa! heheheh...lps ni projek membersih luka pulak la...hahaha.. xlama tu balik la..kepala aku pun masih sakit2 lg..nt ape2 hal susah lak..dh nk maghrib lak tu.. hmmm...aku rasa ni berbasikal kali pertama dan terakhir kot..hahahah..org kate fobia..hahaha...that's all..

0 ulasan:

Catat Ulasan